♥ texten

får inte tveka en minut
för allting måste få ett slut
och ja måste ta mig härifrån snart
men jag vet ännu inte vart
lurade mig själv, men sanningen kommer fram
ja hade släppt din hand du tog fast i någon annan
jag ska radera dig, kan inte fortsätta såhär
ska vara stark, jag lovar jag svär
baby, det funka ett tag men jag orkar inte mer
försöker visa för dig men , de känns som du inte ser
har ingenting att säga, tänker inte störa
bäst att gå iväg,känns som ja ska förstöra
så någon dag snart, kommer du vara raderad från mig
så någon dag snart, kommer jag att försöka glömma dig
så någon dag snart, har du ingen chans mera att förklara
för annars någon dag snart, kommer ja låta allting vara.
och allt jag ber om är en sista chans igen
kärlek eller ingenting, kan inte va din vän
det kan vara sista gången du ens har chansen att säga något till mig
för nästa gång du skriver, kommer jag inte svara dig
så kom ihåg, jag räknar till tre
om de finns något kvar för oss, så snälla säg de
1 2 3 och jag kommer kasta iväg dig ur mitt liv
aldrig mera höra snacka me dig, finns ingen mer tid
så nu vet du,jag väntar bara på de som javill höra
tiden är snart ute, nu vet du va du ska göra
ta och väljaför jag tnker inte stanna där mer
hellre såfall ensam, en ha dig halft breve.
så någon dag snart, kommer du vara raderad från mig
så någon dag snart, kommer jag att försöka glömma dig
så någon dag snart, har du ingen chans mera att förklara
för annars någon dag snart, kommer ja låta allting vara.


Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n

ja jag vet hur man lägger in en bild vid menyn :)



Blogg: http://nathalienyren.blogg.se/
2011-05-02 @ 15:57:20
N A T H A L I E n y r é n

Ja visst kan jag göra det, lägg till min msn ([email protected]) så du kan skicka bild och ge lösenord och sånt :)



Blogg: http://nathalienyren.blogg.se/
2011-05-02 @ 18:21:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback