svaren på frågorna!

här kommer ALLA svaren på frågorna, blev ju många trots allt. :)
säg till om de saknas en fråga ni vill ha med!

Gillar du svenska eller utländska killar mest?
svar; jag kan säga att jag gillar mera "utländska" utseende, mörkt hår, mörka ögon osv.
men de finns såklart svenskar som är sjukt fina med, men "utländska" mest antagligen.
Hur är du som person?
svar; är en snäll person, omtänksam bryr mig om folk, galen av mig, väldigt hyper,
skäms inte så mycket för saker. älskar att vara galen bara haha, ingen blyg person,
har även attityd i mig är inte så "mesig" om ni förstår
Vilka människor trivs du bäst ihop med?
svar; hur dom ska vara eler? såfall dom som är sig själva, som även accepterar mig för den jag är
& som vågar bjuda på sig själva!
Vad har du för favorit affär?
svar; oj de va svårt. älskar misseys kläder men de så dyrt där. annars h&m,gina,bikbok de gamla vanliga
Hur ser en perfekt kille ut för dig, personligthet&utseende?
svar; på utseendet - mörkhårig helst, ögonfärg spelar ingen roll! bra klädstil, halvlång,
personligheten - snäll, ha HUMOR klarar inte av killar som inte kan skratta, accepterar mig hur jag en är,
omtänksam, vågar bjuda på sig, och som inte förändras när de är med deras vänner!
Vad är dina intressen?
svar; fotboll, friends, partey, musik/sjunga, äta?haha
Varför började du blogga?
svar; kul att läsa tillbaka efter ett tag, även dela med sig av sina dagar till andra, kul o skriva av sig!
Hur länge har du bloggat?
svar; 2 år. men hade paus ett halvår minst
Läser du andras bloggar,vilka?
svar; ja de gör jag, mina vänners tex nattstad.se/mhvp, sen finns de massa andra tex de som
klickar in på min blogg sm komenterar går in & läser igenom lite. annars: bunnys.se, misshagen.blogg.se
osv osv.
Vad tycker du om de större bloggarna, kissie,kenza osv?
svar; läser aldrig deras bloggar längre, kissie va okej innan men hon är förtillgjod nu, bantandet,
brösten, den hon spelar! usch, dessie tråkig blogg, paow, kan kolla ibland, kinza vacker men ingen rolig blogg
vad älskar du?
svar; ärliga folk, roliga folk, mat, familj, vänner, min hund, dansa, fotboll, musik!
vad hatar du?
svar; när man har en såån riktig dålig dag allt går fel, folk som ljuger, mytar,hittar på saker,PLAYERS
de som "mobbar"andra så grooovt, våldtäcksmän, osv?!
Beskriv dig själv med 3 bra&3 mindre bra ord?
svar; bra - Omtänksam, ROLIG, snäll, mindre bra - inget självförtroende, lågt temprament,
hm kommer ej på en 3 dje direkt så :/ ?
vilken hårfärg trivs du bäst i?
svar; mörkbrunett helt klart eller svart!
du verkar ha skit fin kropp, hur håller du den i form?
svar; guuuuud nej det har jag inte usch! men tack så mycket, föddes smal faktist min mamma var
de när hon var mindre, är världens onyttigaste människa äter 15 gånger om dagen typ, onyttigt ofta.
men min kropp går ine upp i vikt så enkelt som vissa andras, men tränar fotboll ofta med så rör ju mig mkt.
verkar som du inte tar så mycket skit från andra, eller hur gör du?
svar; jag kan ta skit från folk, eller det beror på. har som sagt inget självförtroende så ibland kan
de sänka mig totalt om någon säger något. men är även sån, snackar någon så jag ser de själv
är jag inte tyst! men gå med huvud högt & skit i de som snackar, du e bättre en dom thats it!
om du fick vara en kändis för en dag, vem hade du valt&varför?
svar; oj herregud.. Christina augilera. & gå upp på en scen o sjunga med hennes underbara röst!
hade du velat vara känd, varför,varför inte?
svar; både ja & nej, jag har två drömmar; starta en grupp som black eyed peace, hade varit såå kul
& vara med i långfilm ungdomsfilm/action/thriller! något jag verkligen vill
har du något speciellt minne som betyder mycket för dig?
svar; hm vet inte men en grej som är "ett minne" men som betyder mycket för mig är när
min bror nästan inte överlevde bilkrachen för ngr årsen, är tacksam att han lever!
när du får din lilla mops, ska vi byta så får du min nya lillebror?
svar; haha.. aaw bebis! njae tyvär mni mops kommer bli min bebis :/
EN sak du inte kan leva utan?
svar; M A T. haha nej men familj&vänner.
vad har du skadat i fotbollen?
svar; ichers närveern antagligen. det är vid svanskotan (ryggen) ner mot rumpan& lite vid låret.
vad vill du göra efter du tagit studenten?
svar; vill ju öppna eget som sagt, en egen club utomalnsd. så hade velat åka utomlands o gå på
drink&bar kurser. men iaf flytta från göteborg är nr1! vill även plugga i usa i musik, eller skådespeleri.
vad har du för planer inför i sommar?
svar; turkiet den 18 juni först&främst med min bästavän, antagligen få en hund i början av sommarlovet
min kompis från skåne komr hit o ja ska dit osv!
favorit hårfärg du haft?
svar; mörkbrun nästan svart,
har du någon du håller på med just nu?
svar; nej :)
vill du vara singel eller förhållande?
svar; förhållande faktist!
säg en outfit du tycker är fint på sommaren?
svar; jeansshorts/militär, en skön pösig tröja antingen tshirt eller "långarmad" & "converse"
eller klackisar.
hur ska en vän för dig vara?
svar; rolig, vara sig själv, bjuda på sig. omtänksam, bry sig, ställa upp. inte gå bakom
min rygg vara ärlig!
vad ska vi göra i alanya?
svar; hej lisa (a) vi ska bada massa, sola, ha jätte roligt, umgås du & jag, festa, gå ut med lillahmeeet!
vad vill du jobba med när du blir äldre?
svar; öppna egen club/bar, bli skådespelerska...
bästa artisten?
svar; oj det är många. eminem, christina A, osv.
godaste drickan?
svar; alkohol - redbull&vodka, utan alkohol - cider,jul/påsk must&redbull
Bästa minnet?
svar; det är för många :/ dont know..
Vad gör du ofta på fritiden?
svar; umgås med vänner, tar de lungt, ute & galnar mig haha, muusico. osv
Drickeru alkohol ofta?
svar; inte så ofta nej.
Vart boru?
svar; göteborg :)
Favorit bloggaR
svar; scrolla upp skrivit där


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback