svar på tal;



Hejsan, javisst kan jag det.
jag går ju på angeredsgymnasiet, och går linje handel/fotboll. jag trivs la sådär, i fotbollen trivs jag
tränarna är väldigt bra & jag älskar fotboll så det är väldigt kul & bra träningar osv har vi. man lär sig
&utvecklas, handel har vi inte så mycket plugg är mera att allt kommer i slutet som nu, lärarna är inte
dom bästa, det är väldigt soft vi gör inte så mycket man kan ta de lungt haha vilket är skönt?! samtidigt
som man önskade lärarna engagerade sig mera & hjälpte på bättre sätt & så :) men kan inte säga att den är
dålig, skönare en gå på tex smart skolor som hvitfeldska. men som sagt, finns en del saker som gör allt sämre!hoppas du blev nöjd med svaret


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback