om mig;


Mitt namn är Amanda emilia broberg, och det är där jag fått mitt smeknamn Milia.
Jag fyllde 18 den 27 april, nyligen och bor i göteborg.
Bor tillsammans med min mamma,pappa & hund, och har två bröder, som betyder allt!
Jag är runt 1.65 cm lång, har blågråa ögon&brunt hår.
Spelar fotboll och sjunger, och går på angeredsgymnasietfotbolls inriktning.
Har ingen pojkvän ;) och aldrig haft föhållande heller.
Lisa är min allrallra närmaste vän, sen har jag hannah,cindy osv! menar inte att
jag väljer just henne först men känt hon längst & hon har vart min bästavän
sen typ 9 år tillbaka?

Ord som beskriver mig;
är rätt galen av mig, jag är inte blyg utan jag är väldigt framåt och social, älskar att
bjuda på mig själv, skäms inte & älskar att träffa nya folk.
Hatar folk som GLOR, helt ärligt så visst ord är värre en slag, men glo slår nog allt.
Kollar någon på mig alltså sån störande blick kan bli riktigt irriterad, spelar ingen
roll vem personen ÄR. tror vissa vänner vet att jag hatar det.
Kan även framstå som kaxig av mig och stor i käften, men jag tål inte människor
som antingen snackar skit, säger något eller glor med den " fuck henne"blicken haha.
har världens sämsta hmor, skrattar åt allt & även mig själv.. älskr när andra folk
ramlar osv, har väääädligt svårrt att inte skratta!

Samtidgt är jag väldigt omtänkssam,snäll, bryr mig om folk & älskar att hjälpa
andra med problem.. kan lyssna på folk i evigheter. men hatar däremot folk
som bara använder en till sån hjälp " hej har bråkat med alla o behöver dig då"
hejdå med er ;)

har lågt temprament så minsta lilla kan göra mig ritkigt förbannad & blir
jag förbannad blir jag förbannad?! spelar ingen roll, anything can happend.engelska japp haha

Jag har väldigt dåligt självförtroende,tar nästan aldrig åt mig av komplimanger.
Om någon säger " fin kropp, fin du är osv" så säger jag bara "nej" & då tror
oftast folk de kan vara för att ja vill höra mera eller att jag bara säger nej när
jag egentligen älskar mig själv. vilket är fel, jag tycker jag är ful, hatar min kropp
&facelook, ingen uppmärksamhet sak utan bara ren fakta av vad jag tycker om mig själv.
kan sänka ner mig själv totalt.

Jag älskar att spela fotboll, kolla på fotboll menar inte sånna ifk matcher,
utan BIG MATCH. barca-real, EL CLASSICO. innan jag dör ska jag ha sätt
barca - real på barcas hemmaplan,det bara är så! Och jag ska ha träffat
messi & ronaldinho med... kan drömma lite om det men ändå?

Jag spelar fotboll själv sen 9-10 år tillbaka, älskar verkligen det.
har haft uppehåll nu pga skada men ska börja nästa vecka igen.
Sjunger även och gjort sen några år tillbaka, sökt till idol vilket där ja fick
underbara komentarer av den första juryn jag aldrig glömmer, tack..
& vart med i tävling md en kompis där vi kom till semi..
älskar även att dansa, skulle börjat i dancehall men blev aldrig så, kanske
nästa termin? får se.

vill flytta utomlands när jag blir äldre, vill egentliegn öppna egen bar/club.
en dröm, som ska ligga i miami eller något, hade vart en BIG dream länge.
iaf först & främst flytta från göteborg.

har inte så mycket att säga just nu, fråga om ni vill få reda på något :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback