min valborg (lång text)

min valborg började med att ja vaknade hemma hos cindy, åkte vi hem till mig fixade
oss, sen åkte vi med bror & hans tjej för dom körde in oss haha så skööönt vi kör upp
i 240-245 sååå sjukt skönt att åka snabbt! sen drog vi till mcdonalds köpte chees såfort
vi kom fram, drog runt lite och kollade sen drog vi till poseidon där bakom någon stor
Gräsmatta de var fullt med folk, så träffade min bror hans kompis&hans tjej och deras
sjukt fina huuund, rednose/pitbull, så snackade lite där, sen drog vi vidare till
gbghjulet & satte oss där med  några killar, som hon kände då, snackade tog det lungt
lyssnade på musik för de var en dj sm var där & spelade, sen drog dom och det gjorde jag
& cindy med en gång med, sen gick vi till centralen träffade ajhan vi 3 drog & åt på city kebab
sen drog han hemåt, så jag och cindy tog spårvagnen till slottskogen där vi träffa klanti,
& kollade på jam, folk sjung, battla och sånt, my freind battla hon e gryyym! så fick jag&
cindy vårat cp humör så vi gick runt brasan dom tänt typ 100 varv & bara " VAR ÄR BRASAN
NÅGON HAR SNOTT BRASAN, HALLÅ BRASAN ÄR BORTA" asså viii laa oss nästan ner & garva
och folk typ" men den e ju där" så tänkte jag " ska vi gå t polisen och säga såhär"
"farbror polis de BRINNER DE BRINNER" dom typ " var " MEN DÄR & peka mot brasan så började
vi garva ännu mera åt dom där fantasierna, asså nej orkar inte haha! sån konstig humor,
hade typ 100 killar efter oss shiet, skojja hahaa nej men jävla stalkers överallt, var iaf hemma runt
halv1 hade panik om att jag ej skulle komma på bussen hade no moneys hahah, mama skickar
fusk biljett så ah, visade bara lite av den haha, tur det hade fan världens panik

men nu ska ja fixa en låt fort, sen blir de bio med min cindymindy igen :D längesen ja va på bio
blir scream 4, aja förlåt för lång text hehe.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback