min dag igår,


godmorgon på er.
sitter hemma just nu fått i mig mat så min mage käns lite bättre ska ut och sättA
mig i solen alldeles strax, först uppdatera ofc. åkte till angered c igår för o möta cindy
köpte pengar t mobilen & dricka med en gång så varmt, så träffade vi tandis så vi 3
hade sällskap in till stan, haha efter det hade kanske jag & cindy sämsta klädesförtroendet,
tyckte vi såg ut som män ? hahah iaf, vi kollade runt typ 10 minuter sen drog vi vidare till
liseberg, seg start men vissa delar blev allt roligare, åt som vanligt massa, dansade de spelet
ni vet i spelhuset, körde bil, träffade några killar " vi snacka med" som typ tappa glass
på sig själva 24/7, sen kollade vi den nya atmosfear, damp va den åker ner, juste för er
alla de är rökfritt nu på liseberg finns olika gröna punkter där du får röka, skit mycket vakter
som går runt och kollar typ, iaf sen drog vi till stan senare,tog det lite lungt ute i vädret &
lyssnade på ett lajvband som sjung vid en resturang/bar precis vid bänkarna på bruns, haha
kul! och vi ååt mat, träffade några vi kände och hlsade osv osv, sen åkte vi hem, kollade
någon film på tv, sen somna vi. och nu r ja hemma enligt cindy vill ja inte va där utan ja ivll
hem okej :( men ska aldrig sova hos dig igen aldrig..usch blä hejdå hih..

nej men ska göra annat nu ,Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback