Min dag/kväll/natt igår;


förlåt för min uppdatering men hann verkligen inte igår att uppdatera innan vi skulle iväg.

började med fest i rannebergen en lägenhet sofi hade hyrt, så jag&lisa åkte dit.
var la bara några tjejer då, men det var soft. drack lite & åt pizzabullar haha?
blev skit hungrig sen så jag och lisa satt bara och åt allting, så gick alla in i
vardagsrummet och körde ni vet de gamla vanliga jag har aldrig, öl spelet osv!
nice, var allt lite roligt. kvällen fortsatte med hööög musik, och skrattanfall gånger 10
iaf för mig & lisa,

sedan skulle de vidare, vi med. men vi drog först hemåt, så drog vi till en spontan fest runt 11
vid näckros-dammen, var rätt trevligt där faktist. massa mysik,rätt skön och tusen folk träffade massa
man kände & lärde känna haha? kom bara fram folk&hälsade från ingesntas så, men det var riktigt
kul dag faktist.. vi kom väll hem runt halv2? värmde kinamat med en gång & kollade på meangirls2
sen somnade la ja o lisa rätt såfort, o ja vaknade för en liten stund sen.. har inga bilder :/
men uppdaterar sen igen ska ta något o äta nu å så! hoppas ni med hade en bra lördag ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback