Mera tatuerings texter,

gud bara två dagar kvar sen är det dags för min första tuering,
ska snacka med han där och se om två tatueringar, men inte göra båda samma dag
iaf på torsdag är det armen som gäller, har ju en massa texter, har skrivit några egna
dessa ska översättas till italienska eller spanska;

säg aldrig att du inte kan lyckas
fortsätt kämpa och tro på allt du gör

så länge din insida finns med dig

kommer du att lyckas

igår är ett minne, idag är nutid
och imorgon en längtan

alla kommer misslyckas någon gång
men det är bara att resa sig upp igen

Låt aldrig någon trycka ner dig,
vi är starkare en så

spelar ingen roll hur många gånger jag faller
jag tar mig upp igen

om du inte tror på dig själv
kommer ingen annan heller tro på dig

sen en del andra jag hittat, gud vad svårt vill ha något som verkligen får en att
tänka till ex, något som betyder & som är en text att ta " åt sig av " och det är alla dessa..

La maison est  oú coeur est (hemmet är där hjärtat är)

fall sjung gånger, res dig upp åtta





Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n

haha :D



Blogg: http://nathalienyren.blogg.se/
2011-05-03 @ 19:29:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback