i'm home again


blev ingen lång kväll för mig ute iaf, är redan hemma.
fick ingen bild på vad jag hade på mig, men här är en bild på örhängen paulina
köpte åt mig, ser ut såhär ungefär, bättre in real, & sen har de åkt ner lite..

iaf kvällen idag;
drog först till en som heter jenny för festade lite, snackade, fixade oss,
drack vin med sprite, not that much, sen kom även vanessa dit, så drog vi
tjejer ner i våra klackisar haha mot stan, drog till en "bar" sharlesangels något,
och satte oss på uteservering, drack goa cider & beställde mat också.
kvällen var helt okej men kunde varit bättre, jusst därför bestämde jag mig
för att inte följa med och klubba utan åkte hemåt, kändes som ja var där i onödan
nej inte onödan men typ "passar jag in?". fryser även sjukt mycket, haft ont i huvudet
benet och mår lite illa now, så ska snart lägga mig och sova,


Kommentarer
LIENE

sv: Ja, såå himla tråkigt ju:(



Blogg: http://lienes.blogg.se/
2011-05-14 @ 08:22:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback