i told ya so.


kom hem precis typ, hade bara bild som vanligt idag. gick bra, fast jag& paulina valde att börja
om istället, & göra pepparskakshuset från hans o greta haha, man måste välja någon del av någon
av filmerna vi fått, så den ska vi bygga nu.har nationella imorgon halv9 pluggar faktist matte just nu,men sen efter proet imorgon ska vi stanna kvar& göra klart huset,
för på  måndag nästa vecka är de redovisning..
rensade lite kläder innan ja drog t skolan, dags o slänga MASSA jag aldrig använder, onödigt att ha..
kan glömma dom fina tröjorna med jag la ut :( glömma vovven säkert också, för ja vet att ja ofta får förväntningar & sen i slut ändan skiter sig de ändå. jag är inte på bra humör idag, så får se när ja tänker blogga. jag har sveriges klump i magen, och gråt i halsen. tänker inte ta upp något, men jag e så trött på saker, verkligen trött på skit, trött på att känna att jag aldrig gör saker rätt..sorry för tråkigt inlägg, uppdaterar senare istället..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback