i dont feel so okey


ligger i soffan med världens huvudvärk & sån typsikt sjukänsla. och magen verkar med.
så blir till o vila idag, jag & lisa ska börja cykla haha. tro mig de är grym ben&rumpa träning.
& lite kul också, förra sommaren cyklade vi från där vi bor till backaplan vilket tar runt 25 minuter
med buss, plus vi måste cykla lite annan vägar o så, de tog 1 timma dit, & hemvägen 1&en halv
för vi hade motvind haha, men de va kul men vilken träningsverk efter, vi tänkte göra de idag men
får se hur jag mår senare, annars hoppas ja vi tar de imorgon om hon vill då.

hade nationella idag också, kändes faktist helt okej, försökte så gott jag kunde. fastnade på ett
tal i en halvtimma tillslut löste jag det, underbart! satt i en timma&en kvart så slutade kvart över 10 typ
så är hemma nu iaf, ska sätta på en film, så vi hörs sen senare igen!


Kommentarer
Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)



Blogg: http://smsalåna.nu
2011-07-19 @ 08:23:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback