God morning'

sitter i köket & lyssnar på musico, Omarion - icebox spelas just nu,
om någon timma så ska jag & pappa iväg och fixa cindys present,
nice! får ge den imorgon eftersom jag ej hinner det idag.. Sitter även och kollar runt
en massa hundar på nätet ska antagligen köpa en till, en LITEN som jag kan ha, så någon
som vet en liten ras? dras till moppsen, så söt! & pomeranien stavning sen en som min ena bror har,
american stuffordsherier något sånt, vi får se..

just de, bad paulina köpa ett örhnge till migi dag hon får de billigare för hon praktiserar där&
de blir 15kr så hoppas hon ej glömt det, de är ett sånt man sätter fast öronet där uppe och sen ner
kallas earcuffs, ser ut så här(tog bild från google):


Kommentarer
patricia

åh tack! :D



Blogg: http://lifeaspatricia.blogg.se/
2011-05-12 @ 14:57:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback