dont forget to love yourself

idag när jag och lisa var i stan och provade bikinisar tex, eller man gick förbi speglar
damp vad mitt självfrötroende sänktes ännu mera en de redan är. ursäkta men
herregud vill inte kolla mig själv i spegeln mera. jag verkligen hatar min kropp och utseende
mår fan dåligt pågrund av det? kom även och tänka på min tatuering jag gjort som de står;
"glöm inte att älska dig själv"... och det är just därför jag valde den texten, för den beskriver
mig jag behöver få upp mitt självförtroende och börja älska mig själv, vilket jag ej gör.
jag hatar att se other girls, gämför mig jämnt, ska bli tjock som fan skojjar inte heller.
varit sugig dag med det kan ja säga... lyckad sommar, ska inte visa mig i shorts eller något -.-

sommaren 2009 ville aldrig ha shorts tro mig, de vaar varmt ute & ja hade hellre jeans
eller något annat. visst min kropp var 10x fulare då, men fortfarande ful nu också.
hahaha oh no ja vill inte gå ner i vikt fuck heller inget sånt problem, bara ja som inte
kan se mig i spegeln utan och typ se ner på mig själv, ni anar inte va stort steg de va
för mig förra sommaren att kunna gå runt i "kort"klänning eller shorts...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback