design gör mycket på en blogg

det känns så tråkigt att uppdatera med denna designen :(
asså den ser för rörig ut vet exakt hur jag vill ha den, men är svårt att hitta någon som gör
gratis & anvndt gratis designer men dom är tyvär inga direkt roliga. får se hur jag löse det,
om ni gör gratis snälla hör av er, är & tävlar hos en tjej som gör gratis design, men det är ju
bara 1 chans att vinna eftersom man inte är den enda som tävlar, men håller tummarna..

iaf skolan idag var inge speciellt, kom dit hade 20 minuters lektion så gick till mamma som var o handlade
i angeered, köpte med mig godis,bulle,chips haha & färdig mat (igen) kycklingklubbor&potatissallad så direkt
när jag kom hem åt jag det för mådde verkligen dåligt, var så hungrig. sen somnade jag faktist i typ 3 timmar.
så nu är ja vaken iaf, & hunden har kommit hem med,äntligen kom min bror o lämna lillen :( varit skit tomt
& nu har jag skrivit en hel bok jätte intressant min bloogg suger just nu! jag lovar innan juni ska den ändras
haha!  juste har en till blogg, där jag bara skriver om mina låtar, lägger ut min musik,
covers,låt-texter gå in & håll utkik alltid efter låtar jagspelar in: 
http://miliamusic.blogg.se


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback