denna kommer antagligen bli min.


Till sommarlovet(skolavslutningen) ska antagligen jag få en hund, som kommer vara min
en svart mops är det hells jag vill ha finns de bara kvar beacha så är de ofc okej men helst
svart, är helt kär i mopsen. lagom också för våran andra hund lillen is to big för mig att gå ut
med, inte just denna hunden ja ska ha som e på bilden, men bara kolla på den maaan dör
hoppas jag hittar en liknanade för kommer nog äta upp den haha :| lngtar ihjäl mig.

funderar på namn med, lutar väldigt mycket åt att döpa den till Sami. vad tycker ni ?
har ni några söta plus "fräcka" namn till en sån hund? lutar åt sami, knodden(min bror
kallades de ofta). så komentera gärna om ni har några förslag :)




Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Åhjo, det är du verkligen! Tack snälla du!! <3



Blogg: http://mmeeli.blogg.se/
2011-05-15 @ 20:14:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback