my day today

godagens. förlåt för min dåliga uppdatering,
igår skrev ja ett inlägg precis då stängdes datan av haha :(
iaf idag blev de skola ofc, först träning var med 10 minuter sen kunde ja inte gå eller springa
var nära på att bara lägga mig ner & gråta så ont gör det haha :(
hoppas man kan hänga me cindy på fredag o clubba hon fylleer ju år imorgon så..
iaf, efter träningback to school hade ett lite ttest gick helt okej, sen hemåt.
bytte om drog t stan me lisa o pappa beställde resan, så 18 juni drar jag&lisa til turkiet alanya
kommer bli sjuuukt, skaaaka turkey eller?!
sen åkte vi hemåt, åt på typ sibylla, sen hem fixade lite sen tillbaka till stan me lisa för o kolla
bikinis, träffade poyan snackade litem e honom, sen drog vi hemåt direkt efter ja mötte upp
mamma o fick köpt mcdonalds haha, bra daG? så nu e jag hemma skafixa låt osv, så har inget
mera att skriva.. puss på er!



för första gången använder jag shorts i stan typ, var sjukt varmt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback