bang bang your dead

Kollade nyss på filmen "bang bang your dead" fan vilken sjuk film, kolla på den faktist rätt gripande
håller på o ladda ner camprock2 också! haha söt film, ska se den så fort den e klar, sen sova,skit trött

fan nu är helgen redan slut, haft en bra helg :(
fredan va sjukt nice, sofi's birthday förfest, blev lyckad, roligt&skönt folk.. sen efter
jag o lisa hade massa kul, haft ett stort smile denna helgen, hoppas nästa blir samma dag
& även denna veckan, dags att slänga de som tar ner en åt sidan, är inte värd folk som
hittar på saker, snackar bakom ryggen & är allmänt falska! ni har inget att göra i min
värld, jag erkänner när jag gör fel, men de som inte erkänner kan ta & stoppa upp något
jag siktar mot bättre tider, bra tider, lycka, stort leende & inga ledsna och besvikna miner


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback