försöker fixa designen igen,

håller på med designen börjar bli helt okej nu, tror ja ska ha den såhär ett tag,
bara det att jagvill ha en header där mitt namn är, fixade dit milia broberg men har ingen
aning hur man ändrar så att den texten blir svart&större, någon som vet?
komenterade va de är för stilmals kod grej man ska leta upp & fylla i storlek+färg.
plus hur får man upp en bild i profilen där som ska vara över kategorin & sånt?
vill ha en bild på mig där (a)

iaf lisa kom hit för en stund sen, snackade lite kollade på grease lite med haha och
bara gjorde inget. hon km hem från rhodos inatt, så inte träffats på en vecka. rekord?
men nu är min bff hemma, haha! aja, ska kolla fall jag hittar text saken osv!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback