en bra födelsedag,


varit dålig uppdatering nu,men åkte ju iväg med pappa sen hem fixade lite fort osv,
sen kom cindy, & så mötte vi även min bror och hans tjej, så gav dom entill present,
skriver upp snart vad jag fick av alla, men visar bilder på det ja fick imorgon, sedan
satt vi ute bara tog det lungt så kom hannah & lisa, så satt vi alla ute och draack vin &
firade lite, sen blev det mat & skit go xider typ, och åt skit go mat, sedan blev det tårta
& så satt vi ute bara allihoppa snackade och försökte få folk och psyka ner sig med skit
konstiga gåtor haha, men har iaf haft en jätte bra födelsedag, & den slutade ju underbart
med att barcelona vann över real! fyfan vad jag älskar er barca, messi.åh kärlek.
iaf cindy sover här, imorgon är ja ledig & kanske drar till stan med yasmin senare,

tack för dagen ni är världens bästa mina vänner..

iaf detta fick jag:
Av cindy: silvrig ring med blingbling & silvriga blingbling örängen, skit fina älskar det!
av lisa&hannah; en tröja + navelsmycke. skit fina det också! en milia tröja precis
av mamma&pappa; en tröja vi ska byta för den var för liten, en tröja som inte satt fint,
resa till turkiet.
av farmor: 500 & blommor
av min ena granne: 500 & lisebergskort
av min andra granne: 500
av min ena bror&hans tjej: tatuerings presentkort 1300
av min andra bror&hans tjej: presentkort på åhlens + håret löshår,färg & klipp gratis


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback