är så glad just nu..

kom hem nyss typ, håret blev helt underbart älskar färgen satte i extentions med
eller aa med clips, ouff så fint det blev är kär i mig själv just nu. mörkthår är jag haha!
sen drog vi till min bror, och nathalie åt asyrisk mat, så jävla gott! sen tårta, + godis
alex fick ett skärp, blommor, & att han ska få åka på en upplevelse, en dag ska han få
åka typ 8 olika snabba bilar, o köra hur snabbt han vill osv, så de blev han glad för.

själv gav han&nathalie min present, tatuerings presentkort
på 1300 är överlyckligjust nu,
den 5e är de bokat på gothia tattoo, ska dit med cindy som är så söto hänger med! funderar på
göra två en text på armen o antingen ett kinesiskt symbol för familj antingen bak
på armen längreupp asså, eller höften får se, men så här blev håret iaf;


vill ni med bli fixade snyggt i håret, de är min ena brors tjej som gör de, hon är grym
gå in på http://www.frisscarro.se   och boka tid :D

Kommentarer
sofi

jag saaaa ju att det va gothia tatto ink HAHAHA! visste det <3! grattis igen för typ 3 gången! :)



2011-04-27 @ 14:19:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback